~ 5UTM, bile nak buat reunion??

cikgu sangat comel..anak dia pon same..
lame pulak tak publish new entry ni. bak kate blogger yang otai-otai belake, 'dah berhabuk/bersawang dah blog aku nih'. hehehe. blog aku ni pulak dah hampir nak naik anai-anai (macam dah lame sangat tinggal blog). sebenar nye aku tengah demam RINDU pade class aku. 5UTM the best lah. bile nak jumpe balik ye? bile aku rindu, aku tenung mug yang diberi oleh CIKGU NOR ASIMAH DOLLAH (cikgu add math aku merangkap guru kelas aku). cikgu ni comel sangat lah. err.. tu picture yang aku copy from her fb. mujur ade fb. tak tahu nak cilok mane lagi. hehehe. sorry cikgu, saye ambik ini picture.

oh ye, lupe pulak nak tunjuk pic mug yang cikgu asimah bagi. sorry lah, pic ni aku yang snap. so, memang tak jelas sangat lah kan.
selepas di-edit (fokus pade nameku, SHARK)
mug yang same
hahaha..saje fokus pade name aku..jangan marah~
ok la. tuh je aku nak cakap (cakap ke? text lah) hehehe. whatever. hope boleh jumpe balik classmate aku. ikmal (duka), amir (encik KP), zaim (err..ntah la), ramdan (MR REMY PAUL), asyraf (burst), nik farahan (nik lah), pia (good girl), mida (cik KP), zaty (anak cikgu rudaini), ijat (ha..skandal burst), nik (baek), umi (umsha), nurul (GELABAH), syila (ayam), ida (singa), pikah (alley a.k.a elephant), lina (gibon), wahidah faiz (weyda),wahidah awang (lab a.k.a labi-labi), syeera (kembar aku), eton (seksi), syud (kelinchi), suri (cik PKP), farha (boh), teha (anjang,zirafah,longest ahh,sume die lah), farhana (ikan buntal), wani (ni skandal MR REMY), wani mira (wania kishi),hanis (PENDING), ain jo (chantek)...5UTM, aku sangat rindu sama ini kelas. loveee~

p/s : dalam bracket tu name panggilan dorang. ade yang aku cipta sendiri. jangan marah eyh. friend for ever ye!!. ( aku taip sambil gelak sorang-sorang nih..gila betol )

13 comments:

amny.. said...

ngeeeh2!!!!!!

(^^)// peace....

amny.. said...

shark ngde!!!

wat entry sal aku plok!!!

miss shark said...

dear amni : wat pasal ko??? bak iphone ko tuh dulu !!! hahaha

amny.. said...

blueek!!!

join laaa dlu..

r-5 said...

ha'ah cikgu cumel! ank die pon cumel! huhuu

miss shark said...

dear amni : kau bluekk kat aq? tnde nye kau sangat2 mmbenci aq.ta pe lah..biar kan aq sndrian~

dear r-5 : ha'ah cikgu sy sangat3 comey..macam awk(time chubby) hehehe

amny.. said...

shark:::ceh..sejak ble ko sensitif ni..aduii..nah,,amek la..ak bg free fon aku...{@@"}

remyramdan said...

nape ka ckap eton seksi....seksi ke dye?????

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

ouhhh...shark..ko tipu2 aku lagi !

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

ouhhh...shark..ko tipu2 aku lagi !

miss shark said...

dear nurul syuhada bt hasri : TIDAK, NO !!!!!!!! aku bukan PENIPU~

wahiedah faiz said...

oh yeah..so sweet la shark..
long time no c..

wahiedah faiz said...
This comment has been removed by the author.