~ cikgu bio aku, kini dan selame nye

En Zulkarnain Jamaludin
aishh. pe yang ade dalam medulla oblongata aku sekarang ni? tetibe lak nak cerite pasal cikgu bio aku. 'sorry sir zul, saye paste gambar sir yang hensem ni' aku berkate dalam hati. tak tahu la sir dengar ke tak kan. wahh. seronok tau belajar biology ni. NO, aku bukan nak cerite pasal bio. aku nak cerite pasal sir zul. hahaha. beliau ni sangat best orang nye. cheer je. kalau orang tak kenal mesti ingat beliau ni garang (macam first aku tengok beliau lah). aku ingat lagi, time kelas beliau, aku memang ngantuk sangat. so, aku ingat nak tidur jap. aku pon landing lah atas buku biology (coz tebal sangat and dah nampak macam bantal!). dalam seminit due tu sayup-sayup aku terdengar, "syahirah,lain kali bawak bantal dalam kelas saye". ambik kau. sekali beliau sedar la. aku pon laju je buat muke orang tak bersalah (padahal satu kelas pandang aku). waktu tu spinal cord aku tak berape betul sangat kot. sebenarnye banyak lagi accident yang berlaku mase kelas bio ni. dalam lab memang banyak gile lah (nanti aku buat entry pasal dalam lab ok). tapi kalau belajar bio konfem aku terlelap lah (kelas sejarah pon). ni gara-gara oxygen debt yang tak langsai la ni. ape punye syndrome lah ni. kalau korang sayang biology, ape kate klik kat sini . banyak informasi yang berkhasiat ade kat sini khas from En Zulkarnain Jamaludin. ingat, BIOLOGY IS EASY, kate beliau.

2 comments:

r-5 said...

biologi is easy bila bace buku hafal dan faham! hehe

miss shark said...

r-5th: yes. saye stuju en doc!