~ just one WEEK ok !!

bye fb ku..
ATTENTION to all my friend. terutama nye kawan-kawan fb aku. mulai hari ni aku tak kan aktif dalam 'facebooking'. NO. aku bukan nak delete account fb aku lah. aku just nak berehat kejap dari facebooking. hahaha. entah ape-ape kan? tapi tu lah. hari-hari online pon boring jugak. so, aku ambik step ni to make sure aku tak muak ngan social network yang satu ni. good news! aku dah delete tagged aku. lepas ni friendster pulak aku nak delete. serabut lah buat banyak-banyak kan? so, aku nak delete account untuk friendster and tagged aku jugak. twitter tu langsung tak usik. hahaha. tak de mase lah. busy sangat (padahal duk rumah tak buat ape-ape). pening lah minah ni. ikut suke korang lah. tapi kalau ade siape-siape yang tahu pasal blog aku ni boleh lah feedback kat sini ye. oh ye, YM aku online sokmo ok. so, jom layan ym lah. and kenape aku tukar username aku?? hahaha. ade la. korang tak boleh tahu.nanti aku tukar balik lah. SEHIJAU WARNA DAUN. hahaha. ape punye name lah (komsas form berape entah)

p/s: seminggu je aku nak offline. lepas tu kite jumpe balik ye. khamis minggu depan, 28/01/2011. adioss.

2 comments:

Woofer Storm said...

tak pakai fb pun,heheee layan blog lagi bagus..ngeeeee

follow kat sni^^

miss shark said...

woofer storm: kne gne jugak fb tuh..hehehe