~ kejadian itu..

kat dorm pakai katil ni (tipu lah)
ehemm. tadi mase aku tengah duduk kat reban itik aku, tetibe je aku teringat kejadian yang tragis berlaku kat aku. ini adalah kisah sebenar yang berlaku kat suatu tempat yang aku paling suke. ahh, pendek kate kat hostel aku lah. yup, aku suke sangat duduk kat hostel nih. hehehe. kat hostel ni macam-macam korang boleh buat tau. example; korang boleh masak telur atas iron. haa, kat rumah tak boleh buat kan? ok, cerite nye bermula atas sebab aku ni malas p surau time maghrib-isyak. tapi aku solat kat dalam bilik lah. aku dah jenuh ponteng p surau and tak pernah kantoi pon (bangge lak rase). tapi, ade satu hari ni memang bad luck sikit lah. ye lah kan, secantik-cantik kek, akhir nye ke perut juga. omg, memang hari tu aku kantoi habis la. tapi bukan aku sorang, ade beberape junior aku yang mengikut jejak langkah aku nih (aku form 5 time ni). hahaha. aku lah yang ajak dorang buat keje jahat nih.aku, siti and anis (dorang form 3) memang tanpe segan silu nye p la borak-borak kosong dalam dorm. tengah syok-syok bergelak ketawe tu, aku dengar suare pengawas tengah dok sound budak yang lepak dalam dorm. aku ni, ape lagi, gelabah tak tentu pasal la. so, aku decided ajak junior aku tu menyorok bawah katil. memang tempat yang selamat lah kan. tengah menyorok senyap-senyap tu, aku lupe lak nak switch off kipas. tak dan la kan nak tutup kipas tu. ngeng. tetibe keadaan yang senyap tu bertukar cerah. PLINGG!! (ade sound effect tu) lampu dorm aku pon terbukak. hahaha. rupe-rupe nye wahidah faiz (pengawas) yang bukak lampu daa. "dah-dah, tak yah nyorok. saya tau de orang ni. cepat keluar" beliu menyeru. perghh, kantoi pulak. aku rase die ade dengar bunyi seluar trek aku lah. hampeh punye seluar! hahaha. dengan muke tak bersalah nye aku and junior tu pon keluar lah. "lah, ko rupe nye shark"wahidah bersuare. "dah, pergi dataran cepat" sambung nye. aku pon dengan penuh bersopan santun pujuk la minah ni. nasib bek la die ok ngan aku. kalau tak,berdiri la kumpul kat dataran tu. fuhh..tapi satu je tak tahan, esok trial SPM, aku duk seat kat depan minah tu. hahaha. nasib bek minah ni cool je orang nye. and die tak heboh kan sangat sal kejadian tu. thanks wahidah faiz !!! aku sayang ko. hahaha