~ kenapa orang panggil aku SHARK?

apa khabar lappy korang? sihat? alhamdulillah. tapi tak bagi lappy yang aku guna nih. bengal. sokmo hang (campak dalam semak jap lagi).

soalan lazim orang tanya aku. sejak kecik lagi memang orang panggil aku gitu. bukan aku nak bajet AMERICAN dengan 'nama english' aku tuh. tapi tu lah. aku saje nak memudahkan orang. miserable betul. kalau bebudak bawah a.k.a junior aku panggil aku 'kak shark'.

sebab aku ganas? eh, please lah. aku ayu, lemah lembut, sopan santun, gadis melayu terakhir. ok, sila gelak. tak de lah. aku tak ganas, aku tak lembut. aku biase-biase aje (nada david teo).

sebab aku anti shark-loan? aku tak boleh nak cakap salah. sape suka dengan ah-long? aku tak suka. kalau terdesak tuh aku cari along aku, bukan ah-long. bijak.

sebab aku suka sirip yu? hummingbird, humang aii. mahal tuh. orang kaye je mampu jadikan sirip yu sebagai fav food dorang. aku tak mampu.

copp, shark bermaksud ikan yu, BUKAN jerung. sama species? entah.

ganas

menakutkan




bear+octopus+SHARK? ok,tak logik.

finally, dah siap entry ni. akhir kata, sayangi lautan kita, sayangi shark (bukan aku lah). sebab species ni hampir pupus dah. sekian.

14 comments:

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

ko xmenjawab soalan laaaaaaaaaaaa...

miss shark said...

dear Nurul Syuhada Bt Hasri : jawapan dia tertinggal dalam laut tadi. hehehe

susu said...

nk pggl shark rukh khan leh??hee

miss shark said...

dear susu : shark rukh khan? boleh la kot..he3

amny.. said...

ak ske pix last tuh....

mcm aku...

ahhahahaha

miss shark said...

dear amni : ha?? macam kau? bukan mmg kau ke? hee~

zora said...

wahhh..:P

miss shark said...

dear zora : yeah :]

iszieylyanziy said...

nak panggil sharp,,haha

miss shark said...

dear iszieylyanziy : plasma cluster hanya dari sharp :) (nyanyi ckett)

r-5 said...

say nak makan ikan jerung goreng lah opps bukan nak makan ikan yu goreng. ada jual x?? hahaha

miss shark said...

dear r-5 : tidak boleh sama sekali ! hahaha.. tidak terjual di pasaran lagi :)

Mira iiya said...

aq ta tau na komen per..
p ko suh komen an...

ko mmg shark rrrr
gnas!!!

miss shark said...

dear Mira iiya : oh may, i was like.. aku suruh kau komen? apakah..itu bukan satu paksaan ok ! err, aku tak ganas langsung!