~ nak lelong abang jap..

seperti yang sedia maklum, lappy ku selalu meragam tak tentu pasal ( aku sabar je).

ehem, aku ada abang ke? tak ade kot? ok, itu menipu namanya. tadi borak-borak dengan dia kat fesbuk. alahai, penat aku layan otak dia yang biol tuhh.

jangan salah faham. abang aku Taylor Lautner tu.
ahh, bagi aku dia ni tak hensem langsung. setakat hidung macam Zizan Raja Lawak, buat apa? (hensem lagi Zizan) tapi dia ni suka buat house work macam masak-masak gitu lah (sila panggil dia Chef Wan). nama dia SYAZWAN je kot.

artwork dia.
dia study kat uitm Seri Iskandar, Perak. jurusan apa aku tak sure sangatlah, seni-seni jugak lah. main dengan tanah liat macam tuh. seramik kot? tanyalah dia sendiri.

"oh syazwan, kalau kau baca post ni, sila bayar RM 6 juta. penat aku promote kau". jap, abang aku ada blog jugak. tapi tak ramai follower (macam aku). dia ni newbie jugak lah (setelah terpengaruh dengan aku) nak tengok sila klik sinilah. tolong jangan follow dia (ayat pendengki).

p/s : aku saje nak buat promotion nih. bukan nak berlagak yang aku ada abang yang 'the best' kebaboo macam dia nih. tapi aku saja mengisi masa lapang :) (kalau annoying, sila muntah cepat).

25 comments:

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

nakk abg ko sebab dy lagi artistik dari ko

amny.. said...

abg kaw sgt sweet..~~~~~

ngeeeeeeeeeeeee......

oh akak iparku,shark..

hhahahah..:P

miss shark said...

dear Nurul Syuhada Bt Hasri : kau belum tengok aku berkarya beb.. aku lagi artistik, mistik, materialistik dari abang aku, huh :P

Wafiy Suzly said...

bgus abg ko ni..hehe

miss shark said...

dear amny : aku lagi sweet dari dia. kau cuba tatap muka aku betul2. mesti cair punya. kau jadi bibik aku yerr..

miss shark said...

dear Wafiy Suzly : aku lagi bagus dari dia. malas nak bangga :P

amny.. said...

oMg...muntah darah aku kaw kte cmtu...

ngeh3...ko ske puji dri yeee..

tgok aku ni....xde pon nk pji dri snediri..

ahhahahaha

miss shark said...

dear amny : selama aku hidup ni tak pernah orang puji aku. so, why not kan.. nak tunggu kau puji aku? berjanggut lah jawabnye :P

umishahirah_ said...

biar aku puji kao shark. ko mmg berseni. haha. weh. abang kao. sebijik macam kao kalao pakai tudung.lalalala~

wanimira said...

aku dah nikah laa ngn abng kaw . apehal nak lelong ?

miss shark said...

dear umishahirah : oh, terimas puji aku. nah 50 sen, beli ais pop.. hahaha. jap, kau nak samakan aku ngan abg aku? oh my, pelik betul cara pemerhatian kau :P

miss shark said...

dear wanimira : alamak, sorry kakak ipar ku.. lupa pulak yang korang dah 5 tahun nikah.. :P

kay_are said...

promote r adik pompuan lak pasni ye?? =P lappy rosak? bese dah.. dah lali.. huu

miss shark said...

dear kay_are : aisehh.. tak de pulak adik pompuan.. haa, saya pompuan.. silakan ngorat (promote diri)

amny.. said...

wahh!!shark pomo diri..~~

amny.. said...

wahh!!shark pomo diri..~~

miss shark said...

dear amny : kau kenapa? ok, aku tau, kau JELES :P

akmal said...

tak baik dengki2 neh...

Mira iiya said...

Aip..aq folo abag ko..leh an??
jngan dngki taw!!!

miss shark said...

dear akmal : hehehe. sikit pon tak dengki kat dia (dengki banyak)

miss shark said...

dear Mira iiya : boleh je.. follow lah dia <--- aku dengki jugak ! :p

r-5 said...

hahaha, bagus2 pomot abang sendiri. mmgpatut dia kasi 6 juta sen matawang rupiah kt miss ikan yu ni~ hooho

miss shark said...

dear r-5 : saja, mngisi masa lapang :) apa? 6 juta sen matawang rupiah? tak di terima wallet saya.. hehehe

umishahirah_ said...

dear sharkk : mmg sama lah kau ngan abang kao. hadui. make sure jangan bagi die pakai tudung. nnti aku salah orang.

miss shark said...

dear umishahirah_ : ekekeke.. klakor je aku rasa kalau dia pakai tudung.. ok fine, lepas ni aku sorok tudung aku, tak bagi dia pakai :p