~ Dear Ustaz Zulkefli Hamat.

Assalamualaikum,

first of all, aku nak ucapkan TAHNIAH pada ustaz aku, En. Zulkefli Hamat selaku Mursyid Imam Muda 2. tahniah ustaz.

rembat kat fesbuk beliau.

ustaz aku with the other mursyid. mudir yang pakai jubah tu.
aku panggil dia ustaz Zul. ustaz ni dulu pernah mengajar aku masa aku tingkatan 4. dulu ustaz mengajar 2 subjek dalam kelas aku, PAI and Sivik. sempoi belajar dengan ustaz ni. tak boleh blah betul rasa bila aku kena soal dengan ustaz. aku ingat lagi, dia tanya pasal POLIGAMI. menggigil aku di buatnya. dah la aku duduk depan sekali dalam kelas. tak pernah mengantuk belajar dengan ustaz ni. ustaz ni tegas. dia pernah jadi ketua warden dalam asrama sekolah aku, SMK Padang Saujana.

kalau bebudak dengar suara ustaz ni, semua kecut. suara ustaz ni 5 km boleh dengar. kuat kot. tapi bila jadi imam memang tak pakai mic. dengar ustaz bertaranum memang best lah. ustaz ni memang banyak pengalaman. ustaz ni pun serba boleh. dikir barat, nasyid, ustaz banyak handle. oh, ustaz ni orang Kelantan. paling best bila ustaz bagi tazkirah Maghrib. memang gelak tak putus-putus lah kalau dengan ustaz ni. sempoi. ustaz ni pun boleh buat kau menangis (dalam motivasi biasanya).

DEAR ustaz, kalau ustaz terjumpa post ni bila google nama ustaz, saya yang bernama errr.. (nama di rahsiakan lah) saya ex-student ustaz, dari kelas 4 Pendita Zaaba, ingin mengucapkan terima kasih sebab pernah mengajar saya. afwan ya akhil karim wa barkallahu fik...amiin.

ok, ok, ok. sebenarnya aku bangga.

p/s : jangan lupa tengok imam muda 2 kat OASIS, setiap hari Jumaat, 9.00 PM. promote lagi tu.

24 comments:

Wafiy Suzly said...

wah, popular dah beliau..

~::KUYA HARIS::~ said...

sudah fofuleerrr XD

miss shark said...

dear Wafiy Suzly : aku ni tumpang popular dia lah.

miss shark said...

dear ~::KUYA HARIS::~ : yeah, begitulah hendaknya :D hihihii

cik hemo hemo said...

suke tengok rancangan imam muda jugakk . whoa , popular la nanti uztaz awak tu nanti . eh , pandai berbahasa arab eh ?

miss shark said...

dear cik hemo hemo : yes. saya juga suka. hehehehee.. jangan lupa tengok nanti tau. bahasa arab? sikit2 je :D

amny said...

bila ustaz saalanizam lak ek??xpon ustazah norehan..huuahahauaahahu...

shera ismail said...

aku pun nak tumpang popular ! HAHA .

miss shark said...

dear amny : ustaz saala boleh je jadi mursyid. tapi ustazah norehan kena jadi mursyidah. boleh ke? kehkehkeh.. btw, i love ustazah norehan !!!!!!

miss shark said...

dear shera ismail : aku pun sama :D kau lah classmate ku yang tercinta.. aumm..

kay_are said...

aku caye sume yang ko taip tapi part sore leh dengar sampai 5km.. memang x r.. ingat ben 10 echo2 ke ade sore power camtu =P waahh.. ape pun.. mesti bangge kan ustaz sendiri masuk tv.. hee

kne tag! http://kazreal.blogspot.com/2011/04/school-memory-contest.html

FurBall said...

wah..kita sama2 ingat kat ustaz kita kan??terharu lah ustaz ko nnt bila baca entry ko nih..papa pon..good luck ustaz kepada shark..ehehehe..

aku rasa pelik plak ayat aku di sini!!

miss shark said...

dear kay_are : oii.. betul lah, 5 km boleh dengar. bhahahaa.. uiyyoo..kau layan ben10 lah kr *teruja* bangga tu ada lah sikit2 tempias :p

ughh, tag saje dia nih.

miss shark said...

dear FurBall : apa lak wish gud luck? tenaga pengajar je kot (mursyid). hehehee..

kau memang semakin pelik. aneh.

FurBall said...

sbb tuh aku cakap pelik..ahahaha~_~

aLieF si Muncung ManiS said...

wahh..tahniah la kepada ustaz awak..huhu..alief pun ada sorang ustaz yang jerit kuat2..budak2 semua takut..kalau miss shark nak tahu,ustaz alief dulu ronda2 asrama guna motor je..budak2 dengar bunyi motor dia je,,semua senyap..huhu..

adan said...

wah.. info yang menarik tentang ustaz ZUL.. tp boleh pecaye ke part suara 5km boleh dengar tu.. hahaha...

miss shark said...

dear FurBall : si pelik. hamik kau punya gelaran baru. bhahaha :D

miss shark said...

dear aLieF si Muncung ManiS : ehh, samalah. bebudak dengar je bunyi motor ustaz terus behave. punya lah gerun ngan ustaz nih. termasuklah saya --,

miss shark said...

dear adan : hihihii.. info sikit2 je. haihh, asal ramai tak percaya bab suara beliau ni.. 5 km tu hiperbola je :p

adan said...

memang hyperbola sangat... hahaha

miss shark said...

dear adan : kehkehkeh.. mempraktikkan bahasa melayu yang dipelajari. hee~

ZULKEFLI HAMAT said...

ASSALAMUALAIKUM..TERIMA KASIH KEPADA ANAK DIDIK KU MISS SHARK..KERANA MASIH INGATKAN USTAZ DAN MENYOKONG PROGRAM IMAM MUDA 2..NAMA SEBENAR APE..NANTI INBOX USTAZ KAT FB YE..SEMOGA SENTIASA DIRAHMATI DAN DIBERKATI ALLAH..

aziana kamarudin said...

Hahaha...sama la shera😁 #comel #5pz&4pz