~ i wanna be like him.

Assalamualaikum,

yoshh. terima kasih kerana mengunjungi blog aku ni.

ok, just a short entry. malas nak taip banyak. i wanna be like him. like my father lah. ayahanda aku ni seorang yang sangat tidak berkira dalam apa jua keadaan. dia sangat cool. dan yang paling penting, dia sangat handsome.

sebab lain,

"ayah, yayah shark nak knee guard ni boleh?" aku berkata.

"ambil" pendek je ayahanda aku jawab.

sebenarnya semalam ayahanda aku baru beli knee guard tu. dah aku songlap awal-awal. nampak? ayahanda aku yang hebat tu sangat cool? ayahanda and aku pemain badminton sebenarnya. tapi aku tak main untuk sekolah, untuk orang lain. aku main untuk seronok-seronok. sama macam ayahanda aku.

dan aku pernah jadi juara.

p/s : yayah tu nama panggilan dalam rumah aku. aku benci nama tu.

39 comments:

Wafiy Suzly said...

benci tp guna gak,haha

~::KUYA HARIS::~ said...

yayah??cam comel aje bunyi :) waahhh..kite pon nak jadik macam abah kite.haha XD sebab dia cool dan baik.hehe XD

amny said...

yayaaahhhh!!!hahaha

r-5 said...

hehehe, ada nama manja rupanya? haha

miss shark said...

dear Wafiy Suzly : aku terpaksa lah :)

miss shark said...

dear ~::KUYA HARIS::~ : comel ke? rasa macam kelakar lah. betul3.. prefer father than mother :D

miss shark said...

dear amny : warghhh.. jangan panggil aku macam tu.

miss shark said...

dear r-5 : adehh.. nama manja ke tuh? nama panggilan lah :)

Ched said...

yuhuuu yayahhhh!
aku x jiwang pon ler..
tu kesan dr menulis.. sbb tu nmpk mcm ala2 jiwang.. hati rockerz kot.. haha

miss shark said...

dear Ched : oi, aku dah kata. aku benci nama tu ==' cececehh, kau tak nak ngaku kau jiwang pulak.

kNOcK..KnOcK.. said...

yayahhh
eaaa...lau x ske ade 1 lg pnglan name shark..
dkalangan org kg..
mau sy bg tau?????hahahahaha

FurBall said...

yayah dah makan yayah??tanya ayah kepada yayah..yayah pon mencari hidayah kerana kawan baik yayah adalah hidayah..cari punya cari payah lah plak nak cari hidayah..ngeh3..ahaks..

idola aku pon bapak aku!!~_~

Mimosa Pudica said...

yayah...comel la tuh...haha

miss shark said...

dear kNOcK..KnOcK.. : huiisshh.. jangan ina. seperti ugutan buat saya. wakakaka.. nama itu glemm sangat ;D

miss shark said...

dear FurBall : kau nak mengarut number one kan? hikhikhik.. jangan la panggil aku gitu. tercekik aku T__T

kita serupa.

miss shark said...

dear Mimosa Pudica : rasa macam pelik pun ada T__T

adan said...

HYE YAYAH...!!! benci tak benci.. yayah tetap yayah... comel je nama yayah tu.. aku ada sorang adek nama dia lebih kurang cam yayah gak.. nama dia yuyu.. hehehe

Nur Liyana said...

yayah!!!yayah!!asal benci nama tue???
yayayayayayah!!!!

miss shark said...

dear adan : aku dah kata tak suka, tak suka la maksudnya. haihh.. adik kau yuyu? yuyu zulaikha kah? hihihikk.. saje je.

miss shark said...

dear Nur Liyana : ada kisah hitam di sebalik nama itu. hihihik :D

kNOcK..KnOcK.. said...

na jgak na jgak,,,
na bg tau jgak..
heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheehuhuhuhuhuhhhohohohohohoh
^

ktwa jhat

cik hemo hemo said...

yayah eh . chomel pe . hikhikhik . joooom lawan badminton !!!
kehkeh~

miss shark said...

dear kNOcK..KnOcK.. : adoii.. nama tu valid kat kampung je la ina. kat sini tak valid :D

miss shark said...

dear cik hemo hemo : hahahaa.. awak lah comel. jom3, kita lawan badminton. huu~

adan said...

banyak la yuyu zulaikha... haha.. boleh jadik gak..

fadh leyanie said...

dear yayah ,,name tu comel ape..:)

miss shark said...

dear adan : tengok, probability dia ada jugak :)

miss shark said...

dear fadh leyanie : nama je lah yang comel. orangnya macho ;)

kay_are said...

yayah??? yayah?? emm.. emm... lawak gile name.. =P waa.. men badminton eh? jom seround dua.. ade bran? ^^

miss shark said...

dear kay_are : apa pulak lawak? haihh.. aneh. nak lawan? boleh je. ni champion maa.. kehkehkeh :D

kNOcK..KnOcK.. said...

ok.....heheheh
sy kn baik...

miss shark said...

dear kNOcK..KnOcK.. : hohohoo.. yela2.. awak baik ^^

Mira iiya said...

yayah cam nama buku cerita 2 eh!!??
Dear yayah 1 paling best!!

Weh nama 2 cute larh..,!!

aku pon nk jd cam ayah aku..

Mira iiya said...

yayah cam nama buku cerita 2 eh!!??
Dear yayah 1 paling best!!

Weh nama 2 cute larh..,!!

aku pon nk jd cam ayah aku..

Mimosa Pudica said...

hala..ok r tuh..saya ade 5 kot name panggilan...ke leby lagi..x ingat da..

miss shark said...

dear Mimosa Pudica : wahhh.. banyak tu, 5 nama dia ada :D hihihii

miss shark said...

dear Mira iiya : nama je cute =,-'
ohh, aku tak baca buku tu. semua nak jadi macam ayah. jadi macam mak lah pulak.

Mimosa Pudica said...

dear cik jerong: well~~,,haha:p

miss shark said...

dear Mimosa Pudica : ya, hebat la tuh ;D