~ lelaki gila seks [18sx]

Assalamualaikum,

title nak kasi gempak je aku ni. benda yang aku nak share ni betul, kisah benar. hope jadi teladan pada korang semua.
tiada kaitan. creadit to GOOGLE.

LELAKI GILA SEKS 1

lokasi : hostel kat sebuah sekolah aku (sekolah dirahsiakan).
masa : petang yang suam-suam kuku.

masa tu para pelajar baru habis kelas mengaji, pada sebelah petang. segala rutin harian berjalan seperti biasa petang tu. aku yang tengah bersantai atas katil masa tu di kejutkan dengan jeritan seorang budak perempuan. aku serta beberapa roommate aku bergegas pergi kat budak tu. terkejut gila aku tengok seorang lelaki (stranger), tengah 'main gitar'. faham lah sendiri. muka dia tak nampak sebab dia tutup bahagian mulut dia. konon sorok identiti lah tu. secara tidak langsung, aku dah nampak benda yang tak sepatutnya aku tengok. umur tak cukup lagi masa tu. cilakak.

LELAKI GILA SEKS 2

lokasi : hostel aku jugak lah, tak kan hostel bill gates pulak.
masa : petang, waktu ni je yang free nya.

ya, masa tu petang. baru habis prep segala bagai. masa untuk menguruskan diri untuk bebudak hostel. mandi, basuh baju, semua benda di uruskan pada sebelah petang. tapi, aktiviti kami terencat sebentar kerana bekalan air pada masa tu terputus, i guess. terpaksalah mencari lubuk-lubuk air untuk menyelesaikan tanggungjawab kami tu. aku and my roommate macam biasalah port kitorang, mandi kat surau perempuan. surau yang dikhaskan untuk perempuan je. dah habis mandi situ, seorang senior tanya kitorang,

"korang mandi surau ke tadi?"

masing-masing angguk kepala (sambil pegang baldi tu).

"tadi akak nampak dua orang laki tengah record korang mandi kat pagar sana tu"

GLUPP. masing-masing tergamam.

p/s : dua kisah aku rasa cukup. tak sanggup aku nak taip banyak-banyak. so girls out there, anda sedang 'diperhatikan'. beware.

43 comments:

Mira iiya said...

cerita kedua 2 sekolah mana??
tolong bagi taw aku..,heheh

stori first aku blur..,
tlong terngkn kat aku..,huhuhu..,

kNOcK..KnOcK.. said...

wadduuhhh,,,
dasyat yaa...
bernasib agak baikkk sbb sy x pnah lg berhdpan stuasi mcm 2...

Ched said...

eeee..
ko tgk ea.. lucah betul la ko ni yayah.. hahaha

miss shark said...

dear Mira iiya : yang pasti, dua2 bukan cerita from our school okeh. nanti aku explain kat kau. sini bahaya -_-

miss shark said...

dear kNOcK..KnOcK.. : awak, sampai sekarang saya trauma tau. awak bernasib baik.

miss shark said...

dear Ched : aku tak berniat nak tgk pon. jangan panggil aku gitu lah, cheddy.

kNOcK..KnOcK.. said...

kesian u...
hehehhe...pg kunsling la...
hahahaha

Nur Liyana said...

takutnyer.......eihhh.geram betul!!!

Wafiy Suzly said...

ayoo, main gitar?? gitar tu pe yayah? haha, teringat lak entri ko haritu

Wafiy Suzly said...

ayoo, main gitar?? gitar tu pe yayah? haha, teringat lak entri ko haritu

amny said...

main gitar tu cmne weh????? asrama mne nii??skolah kita ke??

amny said...

apsal aku xtahu??grrrr....!

Red said...

haha. teror gila laki zaman sekarang XD

cik hemo hemo said...

giloooo ! ade jugak cenggitu . cik hemo lagi laa . mase ni cik hemo tak kene . tapi kawan cik hemo yang kene . warden lelaki TOLONG "kejot"kan kengkawan cik hemo yg terguling kat atas katil sbb tertidor mase prep petang. bayangkan bila perempuan tidoor atas katil .. ngeks betol warden tu , siap amek gamboo lagi . adeyai . T.T

hazwani yusof said...

sekarang dunia dah tak selamat, yang lelaki nak puaskan nafsu yang x pernah puas2 sanggup buat apa saja asalkan dapat lempiaskan nafsu

~::KUYA HARIS::~ said...

ceittt..bedebah punya orang yg skodeng tuh.huhu @___@ tak da keja agaknya record sesi mandi mandi.

~::KUYA HARIS::~ said...

ceittt..bedebah punya orang yg skodeng tuh.huhu @___@ tak da keja agaknya record sesi mandi mandi.

miss shark said...

dear kNOcK..KnOcK.. : awak je la kaunseling saya. hehe

miss shark said...

dear Nur Liyana : adoii, memang geram yang amat!

miss shark said...

dear Wafiy Suzly : kau memang saja je kan? kalau kau tak faham, aku tak tau nak cakap pe da -_-

miss shark said...

dear amny : bukan sekolah kita lah. aku masuk sekolah tu terus jadi senior. (taiko nih)

miss shark said...

dear Red : terlampau terer. LOL

miss shark said...

dear cik hemo hemo : bagus betul cikgu tu. haiyyaa.. ni kes main terjah hostel perempuan la nih. bahaya tuu..

miss shark said...

dear hazwani yusof : betul. dunia dah tak selamat bagi kaum wanita laa ni.

miss shark said...

dear ~::KUYA HARIS::~ : hihihii.. tu la pasal. risau masuk youtube je. takut ~

RemyRamdan said...

shark...
yg fest tu skolah ane???

yg second tu skolah kite an...??
hahaha...aku tau la..
our skool kn sokmo air hilanh...
gi shopping sokmo....
almaklumlah...
nk beli baju tuk anak2....

cmne ngan rakamn tu???\
de kt utube x???
ce kasi link....
huhuu....

[sutera kasih] said...

seram pulak dgr huhu
ni yg seram nk mndi ni..especially kt toilet2 public kt beach..

nur ikhyar dee said...

akak trauma dengan lelaki gila seks nie..huhu

:: cekodod :: said...

gila ayam weh..bahayaa ni

kNOcK..KnOcK.. said...

hahhaha...i not da best conslr....
hehehehe ckgu nani laa...

miss shark said...

dear RemyRamdan : dua2 tu bukan sekolah kita lah ngoii.. kau pun dah sedia maklum, aku masuk situ terus jadi taiko. mana ada senior2 bagai nih.

kalau aku jumpa rakaman tuh, aku akan santau orang yang meng-upload video tuh. orang yang menontonnya sekali.

miss shark said...

dear [sutera kasih] : justeru, tolong lah ambil iktibar dengan semua nih. hihihihii.. malang tidak berbau.

miss shark said...

dear nur ikhyar dee : saya juga trauma -_-

miss shark said...

dear :: cekodod :: : bahaya tahap ayam tuu..

miss shark said...

dear kNOcK..KnOcK.. : jom, kita pergi jumpa the cikgu. haihaihai :p

FurBall said...

OMK!!!kenapalah skewl ko sebegitu sekali penuh dgn pervert2..lepas nih aku nak google video or gambar awek mandi di sekolah..ops..ahaks

r-5 said...

hurmm tapi bukan semua lelaki ceggitu n bukan semua perempuan baik-baik belaka. ada gak pompuan kki skodeng. haha

miss shark said...

dear FurBall : kau. memang terbaek lah. kantoi kau sokmo tgk you***z -_-

miss shark said...

dear r-5 : ya. memang tak dapat di nafikan lagi. LOL

r-5 said...

tahu takpe! skarang banyak yang jadi mangsa seksis laki-laki, kesian laki-laki kan? hahaha.

kay_are said...

sekolah mane tu? gile bahaye.. xkan xde warden yang kawal kot.. ish ish.. kne ati2 weh.. bahaye betul.. huu

miss shark said...

dear r-5 : olololoo.. yela, kesian nya kat lelaki. =='

miss shark said...

dear kay_are : nama sekolah di rahsiakan. wohh, kalau ada warden pun GS tu bran gak.