~ tiap malam aku tidur dengan kau.

Assalamualaikum,

pengakuan berani mati oleh miss shark.

yes. everynight i sleep with him. tanpa sebarang paksaan. aku tak paksa dia, dia tak paksa aku. nama dia chuck (sebut : cak). aku sayang dia. tahu, aku sayang dia gila.

tiap-tiap malam aku tidur dengan chuck. badan dia hangat je. tapi satu je masalah dia ni,

dia ada bulu. ok, tak apa.

shark love chuck. chuck, do you love me?

aku biarkan soalan tu tak berjawab. nak suruh dia cakap apa lagi pada aku?

dah, tiap-tiap malam dia bersama aku.













I LOVE CHUCK
















































I LOVE HIM 




























YES, I DO.





























































i love you, chuck.

p/s : wanna kick-ass? silakan.

41 comments:

cik hemo hemo said...

olololo , choomeeel la ! nak boleh ? hehe

:: cekodod :: said...

ala,xsuka kucing pas tgk vid kat fb

kNOcK..KnOcK.. said...

terbaekk laaa....
heheheheh...

Wafiy Suzly said...

eh, baik kau tidur ngan aku, wuahahahahaha

miss shark said...

dear cik hemo hemo : kita kerat dua. awak ambik sebelah, saya sebelah ;D

miss shark said...

dear :: cekodod :: : emm, lepas ni nak ternak singa pulak.

miss shark said...

dear kNOcK..KnOcK.. : kamu memberi maksud yang tersirat di situ.

miss shark said...

dear Wafiy Suzly : ayat orang yg dah lama hidup kau nih.

misluvcoklat said...

hee~
kucing sy plus dgn anak2 dia pon tdo ngan sy gak :)

Nur Liyana said...

haha..ko tido dgn dia..hahahha

fadh leyanie said...

mmg patut chuck di love,sbb dia kucing yang comel.

Mimosa Pudica said...

amboih wafiy....obenye...
sekor je ke kucing..??

miss shark said...

dear misluvcoklat : sedihnya, chuck ni jantan. so, dia tak ada baby. hihihii

miss shark said...

dear Nur Liyana : nak tidur dengan awak lah ;D

miss shark said...

dear fadh leyanie : adehhh.. dia comel, awak pun comel ;)

miss shark said...

dear Mimosa Pudica : hehehee.. saya ada 2 ekor kucengg.

FurBall said...

OMK!!!astagfirullah..sampai binatang kaum sejenis aku pon ko kebas..eyh lupa..ko pon shark..jejeje..ehehehe~_~mbik r gambar kucing ko tdo bebanyak..aku teringat lah plak ngan kucing aku..sedeyh!!

Mira iiya said...

ape 2..,tilam ker..,
tok nmpok seyh..,glap

~::KUYA HARIS::~ said...

saya pon suka tido ngan en.kuchin.hehe ^^ nama dia cupid :')

r-5 said...

kesian si oren itu dimadukan~ haha

amny said...

yeekkkk...kucing dewan makan ke?


ski xsuka kucing!

adek dah besar said...

chewah!

adek dah besar said...

chewah!

miss shark said...

dear FurBall : jejeje.. aku pelik dengan cara kau gelak. aku kebas jah apa yang ada depan mata aku ni. nanti lah aku ambik bebanyok.

miss shark said...

dear Mira iiya : aku pun tak nampak sangat -_-

miss shark said...

dear ~:: KUYA HARIS ::~ : comelnya nama. cupid. kita sama lah ;)

miss shark said...

dear r-5 : sekali sekala terpaksa curang. LOL

miss shark said...

dear amny : kejam nya kau. ni kucin aku import la. aku pencinta kucin.

miss shark said...

dear adek dah besar : wah, wahh..

r-5 said...

hahahha, kemain lagi seronok ya bercurang-curangan haha, tapi tak apa, cuma belajarlah untuk setia~ *ececeh tetibe plak. :)

chemay said...

alaa..
kucing chemay tanak tido same laa..
dye ade bini dah
=__="

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

siap ko CHUCK..gua cemburu tahap dewa..kah kah kah

kay_are said...

kalau aku taip komen macam wafiy komen kat atas tu, ape jawapan aku dapat agak2?? =P

miss shark said...

dear r-5 : dengan kucing pun kena setia gak rupanya ==' haihhh..

miss shark said...

dear chemay : alahaii.. kesian awak. cari kucin lain la pulak nanti.

miss shark said...

dear b.r.u.t.a.l.s.o.l.o : apa la kau. cemburu tahap dewi aku rasa ok lagi.

miss shark said...

dear kay_are : aku reply macam ni, ayat orang yg dah lama hidup kau nih. *copypaste

kNOcK..KnOcK.. said...

oh semesti nye tdak...
kamu yg membwa pngerrtian yg salah..
hahahaha

miss shark said...

dear kNOcK..KnOcK.. : siapa tahu pengertian yang kamu maksudkan. LOL.

kay_are said...

garang gile si shark ni.. lari!! =P

miss shark said...

dear kay_are : aku penyayang. bukan garang.