~ nonsense.

Assalamualaikum,

hai semua. apa khabar? harap semua baik-baik saja.

pagi tadi, celik je mata, terus aku cari benda-benda warna hijau. aku tengok towel aku, warna hijau. aku tengok meja jepun aku, warna hijau. aku tengok selimut aku, warna hijau. lama aku tenung benda-benda tu. bila bonda aku bukak tingkap, mata aku terpacak kat pokok-pokok yang ada. tu lah tabiat aku.

this is what i call, eye therapy.


creadit to GOOGLE
p/s : kalau aku dah kahwin nanti, aku nak suami aku muka warna hijau. nonsense.

20 comments:

Wafiy Suzly said...

sesuai sgtla kau kawin dgn hulk...

adan said...

ahahaha.. sokong dengan komen wafiy..

r-5 said...

haha baguslah tu suami yang suka warna hijau, dia pasti memiliki hati yang tenang. kerna ijau dan biru itu adalah ketenangan. hehe. aduss rasa nak mandi air terjun plak. :p

miss shark said...

dear Wafiy Suzly : aku rasa nak cubit2 je kau ni wafiy =='

miss shark said...

dear adan : sokong sangat lah si wafiy tuh =='

miss shark said...

dear r-5 : yeahh..ketenangan dari warna hijau most wanted. ayoyo.. musim hujan mandi air terjun, beku gak ti.

akmal said...

muka hijau.. sherk eh? hehe

Red said...

tengok 20 keping duit hijau...teraphi jugak tu.. huhu :P

Ched said...

biru lg best.
haha

FurBall said...

warna hijau nih lawan nya merah..ko nih mesti jenis yang betentangaan ngan jenis orang kaler merah...kaler merah kuar marah, agak sarcasm..kurang ekspresi..ahaks

miss shark said...

dear akmal : ye, ye.. shrek, mungkin.

miss shark said...

dear Red : theraphy poket agaknya. LOL

miss shark said...

dear Ched : aku jemu dengan biru. kehkehkeh

miss shark said...

dear FurBall : warna pun ada sifat bertentangan rupanya. aku harap semuanya tak songsang. LOL

amny said...

muka beess warna hijau..hahah

miss shark said...

dear amny : kau tipu. muka dia warna pink.

kay_are said...

ko kawin ngan yoda kat cte starwars tu je r.. confirm hijau nye.. =P

:: cekodod :: said...

hahaha..garang tau kalau laki kulit kaler hijau

Mira iiya said...

hijau bgus tuk mata..,
aq pon nk try wat cam ko..,
rabun aq mkin mnjadi2 ni..,

miss shark said...

dear kay_are : baiklah. aku menurut kata kau. LOL

dear :: cekodod :: : ouh.. baru tau. hehehe

dear Mira iiya : mana tak rabun nya, kau banyak study ngat.