~ HEBAT.

Assalamualaikum,

cuba bayangkan.

dia rasakan diri dia hebat. dia mampu buat semua benda. keluarga? ahh, dengan ibu bapa dia berani menengking. bila bersama masyarakat, semua di hinanya. di tempat kerja, selalu buat masalah. negara di buat macam tiada undang-undang. ya, dia buat semua itu sebab dia rasa diri dia HEBAT.

dengan memandu pada kadar kelajuan 100 km/j di atas lebuh, dia rasa makin hebat. makin lama, makin laju. sehinggakan..

"to.. tolong... aduh, sakitnya. tolong aku" sayup-sayup kedengaran suaranya.

kemalangan jalan raya. kaki dia terlipat sehingga kepala. isi perut terburai merata-rata. tangannya terhiris oleh lori yang bertembung dengannya sebentar tadi. kepalanya di simbahi darah merah. menitis. hari itu dia bermandi darah. persis ayam kena sembelih.

alamak, dia lupa pada THE GREATEST.


p/s : aku mulai suka tengok video orang kemalangan jalan raya. physco, heh.

18 comments:

:: cekodod :: said...

ayooo..seram lah tgk org eksiden miss

amny said...

weeii..jangan tgok sgt..aku ade bce..if tgok cmtu selalu...kte jadi cpt lupa...or ati gelap...aku terbaca je r..

Red said...

ceit. buat suspen aje == haha

miss shark said...

dear :: cekodod :: : tak apa. yang seram tu lah nampak best.

miss shark said...

dear amny : kau menyajikan aku dengan karingeri pehal? aku kerja part time jaga rumah mayat dulu. dah lali la oi dengan semua tu.

miss shark said...

dear Red : suspens yang tiada klimaks ceritanya. LOL

amny said...

weh..org tu.. mat rasul

kay_are said...

manusie mudah lupe.. ape boleh buat, sume rase die paling bagus.. em

Mira iiya said...

ingtlah orng yg tersayang..,
tp klau prangi cam 2 ada orng syang ke??

kNOcK..KnOcK.. said...

HEBAT kunun....
x ape2 org cm 2....
dunia2..*mengeleng2 kple..

FurBall said...

kalu ko suka ko patut jadi doctor patholog.yang bedah siasat mayat.baru cool..jejeje~_~

FurBall said...

ish..betul ke tak nampak num yanh ke 5 tuh??ahahaha..rasa nya sume org tak nampak kot..

r-5 said...

psycho tak pa lagi jangan jadi maniac. hehe. saya juga seorang yang psychotic. tapi insya'Allah saya suda mulai boleh kawal. pengalaman hidup banyak mengajar kita erti kehidupan selagi kita cuba untuk menyelaminya dan mempelajarinya. nice en3 gud girl :)

z a z a said...

bio betul miss shark. sye idok le sanggup nk tgk video2 mcm tu. takut. ha ha ha

miss shark said...

dear amny : aku tak kenal lah.

dear kay_are : kau pun rasa macam tu.

dear Mira iiya : entah. yang pasti, aku menyayangi kau.

dear kNOcK..KnOcK.. : baginya, cukup hebat. kita je tak nampak.

dear FurBall : aku tak layak jadi doktor lah. rosak mayat nanti. LOL.

dear FurBall : aku tengok komen semua kata tak nampak. cehh..

dear r-5 : wahh, sama lah. hihihi. thanks.

dear z a z a : hahaha.. rasa sangat adventure bila menonton video itu.

hoyahadis said...

nice entry..
susahkan klu diri dikuasai perasaan bongkak..akhirnye musnah diri sendiri..

Cuti-cuti Malaysia"

r-5 said...

hahaha apa yang sama? :D

shark said...

dear hoyahadis : ya, betul tu.

dear r-5 : ouh, entah la. haha -_-