~ ketidaksamaan.

Assalamualaikum.

dalam hostel.

malam. aku ada terdengar suara orang berborak. sesekali bunyi orang tergelak kedengaran juga. aku cuba memasang telinga, manalah tahu junior aku tengah mengumpat pasal aku.

dengar, dengar, dengar.

OMG! (oh, maju gila!). mereka sedang berborak tentang perihal sex. aku menggaru kepala tanda hairan. apa, dalam subjek sains tingkatan 1 ada belajar tentang 'Reproduction' juga? atau kementerian pelajaran dah mewajibkan sex education pada peringkat awal?

aku dengki. masa aku 'jagung' dulu tak ada pun suasana macam ni. heh.



p/s : nakal.

10 comments:

Hayati Hamzah said...

haha ngatkan nk sound td . rupenye dengki :)) haha. jom blaja kat google

*join nakal

chemay said...

budak2 sekarang lagi maju.
chemay dulu form3 baru tahu apa mende couple2 tuh.
jakun betul.
-.-

shark said...

dear Hayati Hamzah : keinginan untuk sound budak2 tu tersekat bila fikir, "kedengkianku bakal teserlah"

ehh, jom sama2 ;)

shark said...

dear chemay : fyi, sampai sekarang saya tak tahu lagi benda couple2 nih. hihihii

Nur Liyana said...

apa nie shark??haha

shark said...

dear Nur Liyana : entah? hahaha :D

miss.Addin said...

haha maju dah kan , advanced :)

shark said...

dear miss.Adin : terlebih maju budak2 sekarang nih ==

kay_are said...

laa.. tu pun nak dengki.. leh blaja sendiri kot time skola dulu ngan kengkawan yang nakal.. ahakz!

shark said...

dear kay_are : adehh.. aku tak berminat lagi la wehh..